АБОНВІДДІЛ

ПОВІДОМИТИ ПРО АВАРІЮ

АДМІНІСТРАЦІЯ

Реєструйся зараз та керуй послугами без зайвих турбот!

КОНТАКТИ

Поширені питання

Передавати показання потрібно щомісяця (навіть якщо вони не змінювадись). Це можна зробити через особистий кабінет, чат-бот, або зателефонувавши у абонентський відділ.
У такому випадку нарахування відбувається за середнім споживанням або за встановленим нормативом. Після подання актуальних показань робиться перерахунок.
Онлайн (зареєстрeйтесь у особистому кабінеті або чат-ботах; банківські сервіси), у відділеннях банків та пошти, а також через термінали самообслуговування.
Причинами можуть бути технічні збої, зміна поштової адреси та інші випадки. Ви завжди можете отримати дублікати, звернувшись особисто до нашого абонентського відділу.
Необхідно звернутися для заміни чи проведення повірки. У разі несправності показання приладу не приймаються до розрахунку.
Причини можуть бути: збільшення фактичного споживання, відсутність показань і нарахування за нормативом або зміни у тарифах. За детальними роз’ясненнями зверніться до абонентського відділу.
Лабораторний контроль якості води проводиться регулярно (це обов’язок за законом «Про питну воду та питне водопостачання»). Якщо ви хочете замовити індивідуальну перевірку у вашій квартирі чи будинку, зверніться до абонентського відділу водоканалу або у ЦНАП (якщо послуга доступна у вашій громаді). Зверніть увагу: індивідуальна перевірка є платною послугою.
Телефонуйте в аварійну службу водоканалу. Ми в максимально можливі короткі терміни спробуємо вирішити це питання.
Зазвичай необхідні: паспорт, ідентифікаційний код, документ на право власності чи користування житлом. Точний перелік уточнюйте в абонвідділі.
Так, така можливість передбачена. Підключення електронної квитанції здійснюється через особистий кабінет споживача. Зареєструйтесь в особовому кабінеті та зателефонуйте в абонвідділ для уточнення деталей.
  • Повідомити про аварію
    Якщо ви володієте інформацією про аварію, яка сталася, будь ласка повідомте нам!
  • Вам потрібна
допомога?

    Зверніться до нас і ми вирішимо Ваше питання

  • Шановні абоненти!

    Прохання передавати покази приладів обліку ЩОМІСЯЧНО (навіть якщо вони не змінювались), через особовий кабінет або чатботи

  • Оплата комунальних
послуг

    Щоб швидко оплатити комунальні послуги, перейдіть за посиланням

Оголошення

РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ БОРГУ

Реструктуризація (розстрочка) заборгованості — це добровільна домовленість між споживачем і надавачем послуг про поступове погашення боргу за ЖКП : що потрібно знати

картинка новини